El varme i beton

Hej alle
Kan jeg banke beton gulv op med el varme i og el varmen ikke tager skade?
Eller regner man med at der skal lægges nyt el varme? 
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skal du lave et mindre hul i betonen kan du være heldig at lave det uden at ramme varmekablet, men hvis det er et større område så glem det.

Selvbygger med stort S. 
Kan du ikke bruge en ledningssøger, som bruges til at "finde" ledninger i vægge m.m. 

Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
Det er hele gulvet
Badeværelset er lavet på x finer og et utæt blandings batteri i væg har gjort at alt skal væk. Jeg har fjernet det, inkl el varme men var nysgerrig på om man regnede med at det var ny el varme i sådan et projekt eller om det kunne reddes? Altså om man bruger tid på at redde det?
Du kan bruge meget tid på forsøget men det er stort set 100 % sikker at det ikke lykkes. Og ny elvarmekabler koster ikke meget så det er slet ikke det værd. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Tak for svar
Gulvet er bygget sådan op at der er 50cm krybekælder
Huset er sat på limtræ og under limtræ er klipset masonit plader og under dem er forskalling
Jeg står for genopbygningen men må jeg godt bruge masonit som vindplader? Det skal siges at resten af huset har masonit og jeg skal lave xa 15m2
Masonit må ikke bruges i dag, da det ikke dur som brandteknisk fastholdelse af isolering.

Brug vindplader i fibercement i stedet.

Elektronikteknikeren
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis