Hul i plastikken øverst i brusenichens afløb

Hej kloge folk

Jeg spørger lige her inden jeg tager fat i en VVS'er, da jeg forleden skulle rense afløbet i husets ene bruseniche, og i den forbindelse opdagede, at en del af det øverste plastikrør lige under risten, var ødelagt (billede vedhæftet).

Det rejste et par spørgsmål hos mig:
1. Skadens form i betragtning kunne jeg være bekymret for, om en rotte kan have forvildet sig derop. Det ser meget underligt ud. Har jeg noget at have den bekymring i?
2. Er skaden af et omfang, der kan medføre vandskader?

Mvh. Lars
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes ikke det ligner rotter der har været ved at gnave, mere som om der er boret i plastikken, men svært at sige.

Jeg vil mene det børe repareres, for stiger vandet op omkring skaden kan det trække ud i konstruktionen.

Vil du ikke ud i at udskifte, kan du fjerne noget af materialet bagved skaden, og  rense det hele godt, fyld så op med en super god fugemasse, jeg ville bruge Tec7 den binder også på fugtige ting. Link
Om det er en ideel løsning ved jeg ikke, men bestemt bedre en ikke at gøre noget ved det...

Vi prøver igen, i morgen --
Hej Jens

Tusind tak for svar. Jeg tager nok fat i en vvs'er, da jeg tænker det er bedst at få det udskiftet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis