Kraftstik i stalden

Hejsa jeg var interesseret i at få eg nyt ce stik sat op i stedet for de gamle flade stik, men jeg har kun 3 ledninger inde fra tavlen af grå-rød-sort men jeg har 400v er det normalt eller burde der ikke være flere?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har målt mellem alle tre ledninger, burde du have 3x400V. Kan du ikke tage et billede af det nuværende stik, så det er til at se forbindelserne. Det kan godt være et trefaset stik beregnet til en motor. Hvis du vil have et stik, som er er fuldt bestykket, tyder det på, at du skal have skiftet kablet til et femleder kabel, så du har 3F, nul og jord.

fase
Dit billede viser et håndbetjent motorværn, som typisk er forsynet med tre faser. Din beskrivelse tyder på, at du kun har tre faser. Det betyder, at du skal have skiftet kablet ud med et femleder kabel for at få både nul og jord med.

fase
Ja okay havde det godt på fornemmelsen, hvad skal men regne med at pris for det?
Det er umuligt at give en pris på at lave det om. Det kræver betydelig større kendskab til bygninger og afstand til gruppetavlen.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis