Rygepolitik - afstemning

Hermed afstemning om emnet

Mvh. JørgenE
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er en skam, at det kun er totalforbud, der kan indføres uden flertal i din afstemning! Jeg synes rygerum er en god ide, men jeg har svært ved at se, hvorfor der skal blandes demokrati ind i sagen...

At samle rygerne kan være fint på nogle arbejdsplaser, hvor arbejdet er meget individuelt, men det holder ikke rigtig i virksomheder, hvor man skal samarbejde sad

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jeg mener heller ikke at det nødvendigvis skal være en flertals afgørelse...

På min arbejdsplads er der forskellige steder hvor rygning ikke er tilladt og andre hvor det er OK. Der er i dette tilfælde tale om en ren ledelses beslutning, men den har sikkert været drøftet i samarbejdsudvalg... Men der er tale om en ledelses beslutning. En bevist politik om man vil..

MVH Njord
Jeg er enig med ThomasPont og Njord.

Som ikke-ryger er jeg, for mit eget vedkommende, ligeglad med, om der findes rygerum eller ej, når blot jeg ikke skal påtvinges andres røg mod min vilje. Som spørgsmålet er formuleret, kan jeg derfor kun gå ind for et totalforbud.

Jeg har ikke noget imod særskilte rygerum som sådan, men den valgmulighed findes ikke i spørgeskemaet.

Om igen!

Venligst
Hans L.

Mvh.
HansL
Jo, da - det er jo 3. spørgsmål ---- med rygerum.

Men det virker som om vi på LDS er rimeligt overbærende så alle kan være her - 42% siger ok til rygerum, og det viser vel at vi alle skal være her uden at genere hinanden.

Mvh. JørgenE
Ja-ja, men i den svarmulighed står der "hvis flertallet mener det", og det er det jeg ikke bryder mig om - for hvis nu flertallet ikke mener det, så kan rygerne altså bare pulse løs. Jeg mener ikke, det skal være en flertalsbeslutning. Ledelsen må diktere, og om der så tilbydes rygerum er for mig underordnet.

Venligst
Hans L.

Mvh.
HansL
Ja Jørgen, selvfølgelig er vi overbærende her på LDS,
så hvis du har lyst til at ryge, så gør du bare det, mig generer det ikke,

Med mindre det er i sådan en grad, at min skærm bliver helt tåget af det :lol: :lol:

Mvh. Carsten (ikke-ryger) :wink:
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis