taber tryk

hej alle
jeg håber på lidt hjælp omkring mit pillefyr det har længe været svært at få varme nok i radioatorene og endnu sværer at få varme i 2 rum med gulvvarme som kun bliver let lune i starten af hvert rum begge rum ligger tæt på fyret og er begge med pexrør som er koplet på hovedrøret som er et 1" rør 
fyret taber hurtigt tryket og når jeg efterfylder kommer der vand ud af luftventilen på shunten indtil trykket igen er faldet
mvh michael
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne du ikke lægge et billede af systemet ind, så det var til at se, hvordan systemet er sat sammen.

fase
hej fabrin 
det ville jeg rigtig gerne men de øvelser på pc`en har jeg ikke lige fået lært var vist syg den dag :-)
mureren60 skrev den 15-12-2023 13:28:09

hej fabrin 
det ville jeg rigtig gerne men de øvelser på pc`en har jeg ikke lige fået lært var vist syg den dag :-)

Det er selvfølgeligt kedeligt, at du var syg den dag  , men kan du tage et billede af fyret og varmesystemet og indsætte det på et indlæg. Du klikker på dit billede, som du sikkert har taget med din telefon, og vælger kopier. I et nyt indlæg vælger du indsæt og så kører det.

Du kan også vælge at skrive noget om trykket og temperaturerne på dit anlæg.

fase
Der må ikke komme vand ud af luftventilen på din shunt. Det er kun når man udlufter manuelt der må komme vand ved udluftning. Du bliver sikkert nødt til at udskifte den automatiske udluftningsventil.

Søren O
tak til søren 
ventilen er udskiftet og alt er fryd og gammen 
michael
Tak for din tilbagemelding.

Søren O
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind