[SPAM] Jeg har fundet en god elektriker i Næstved !

Hej forum
Jeg har nu været så heldig at finde en rigtig god og service minded elektriker og ville bare gerne dele det med jer. Det er selvfølgelig en smagssag, men syntes simpelthen min oplevelse med https://filtenborgel.dk/elektriker-naestved/ var så god at jeg lige ville give dem et shoutout.
Jeg fik sidste vinter opsat varmepumpe gennem virksomheden og de har nu været her og lavet service på den. De er altid flinke og klar på lige at besvare nogle af mine til tider "fjollede" spørgsmål.
Så hvis i andre bor nær Næstved kan i altid tjekke dem ud.
Hav en fortsat god dag der ude! 😊  
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det må være en elendig elektriker, siden der skal bruges ufine metoder til at lave reklame. 
https://dk.trustpilot.com/review/filtenborgel.dk
larsen56 skrev den 13-12-2023 09:10:43

https://dk.trustpilot.com/review/....

To anmeldelser, begge meget negative:

".... og kan absolut ikke anbefale deres sjuskede arbejde. Hold jer væk fra dem!! "

"Så, hvis du ikke vil snydes af din el-installatør, så vil jeg anbefale dig, at finde en 
anden ..."

Jeg har blokeret brugeren og fjernet linket i både dette indlæg og dét andet, som vedkommende har lavet (med reklame for et andet firma).

I stedet for at slette tråden helt, lader jeg den stå (uden link), så andre fremover kan blive gjort opmærksom på de dårlige anmeldelser Filtenborg El har fået. Det kan forhåbentligt have en afskrækkende effekt på folk, der overvejer at misbruge LDS som reklamesøjle. Det er i øvrigt ulovligt jf. markedsføringsloven for et firma, at udgive sig for at være en kunde og reklamere. Også selvom man bruger et eksternt SEO/online marketing bureau, som ofte er tilfældet.

Mvh. AllanE
Du har ikke slettet link i denne post; kun den anden. Når link forbliver som her, så bliver det vel stadig brugt i seo algoritmer?
Jeg vil i øvrigt foretrække, at reklameposts slettes helt, hvis det ikke er meningsforstyrrende i forhold til de svar, som allerede er kommet.
Så længe tråden stadig vises i aktivitetsoversigten, så er der mange, incl. mig selv, som klikker ind på den, og dermed spilder deres tid på at læse noget, som allerede er konstateret værende spam.
Eller måske kunne tråde, hvor trådstarter er blokeret, automatisk fjernes fra aktivitetsoversigten?
Annonce
Jeg synet at det er udmærket, at indlæget bliver og udstiller den type reklame som latterlig. Desværre læser dem, der har tænkt sig at lave reklame, næppe andre indlæg.
Linket er slettet så det ikke længere er klikbart, men adressen står der stadig i tekstform. Så tæller det ikke med i SEO-sammenhæng.

Jeg er principielt enig i, at tråde som dette bare skal slettes og jeg gør det normalt også. Denne gang nåede andre at svare i tråden med advarsel mod firmaet og jeg synes egentligt at det er fortjent at deres forsøg på at snyde giver bagslag

Jeg har tilføjet "SPAM" i starten af overskriften. Så er der forhåbentlig ikke nogen der når at spilde tiden med at læse indlægget uden at vide, at det er svindel.

Mvh. AllanE
Jeg blev da nysgerrig 👀🍿
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis