Kvalitets udendørs lyskæder der holder i flere år

Jeg er så træt af at jeg hvert år kan smide de fleste lyskæder jeg købte sidste år ud, fordi over halvdelen af lysende ikke virker mere.

Hvor køber man noget kvalitets netlys og lyskæder som man kan bruge igen næste år?
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har Sirius Tech-Line, det virker rigtig godt.

Det kan købes bl.a. hos Fog.

Jeg valgte Tech-Line, da det kan udbygges og sammensættes efter behov.

God aften.
AndersMH skrev den 12-12-2023 21:11:56

Jeg har Sirius Tech-Line, det virker rigtig godt.

Det kan købes bl.a. hos Fog.

Jeg valgte Tech-Line, da det kan udbygges og sammensættes efter behov.

God aften.

Takker.
Det vil jeg prøve at kigge på, så jeg kan få smidt det sidste Harald-Skrald og JemOgLort ud   

Ved du hvad forskellen er på deres Top-line og Tech-line er?
Jeg prøvede at "købe dyrt" og brugte næste 2000 kr på 2 x 15 meter lyskæder. De gik begge i stykker efter én sæson, så jeg ved ikke hvad man skal gå efter. Havde forventet at de ville holde længere.

Begge kæder er i øvrigt blevet byttet til nye pga. reklamationsretten.

Mvh. AllanE
Tja. Jeg har noget billigt fra Harald Nyborg. Det har holdt fint til at blive sat op og pillet ned i 5 år indtil videre uden problemer. Så vist stor forkel i om man får en mandagsmodel
kimcarlsen skrev den 13-12-2023 08:59:16

Tja. Jeg har noget billigt fra Harald Nyborg. Det har holdt fint til at blive sat op og pillet ned i 5 år indtil videre uden problemer. Så vist stor forkel i om man får en mandagsmodel

 De sidste 6-7år har jeg så kun fået mandagsmodeller fra Harald Nyborg og JemOgFix  

Jeg plejer at have et netlys og to lyskæder og to lystræer.
Jeg har endnu ikke været ude for, at alle lys virkede året efter på en nyindkøbt lydkæde.
Jeg plejer at kaserer lyskæden når over halvdelen af kæden er defekt.
Annonce
Jeg ved ikke hvad forskellen på Tech- og toplinjen er🤷‍♂️
Hvis man ikke kan vurdere kvaliteten på et ordenligt grundlag - så plejer jeg at købe det billigste.
Måske burde man faktisk tage sin 1år gamle defekte lyskæde med ned i butikken hvert år i starten af december, og lave en reklamation.
Hvis alle gjorde det, så ville de nok stoppe med at sælge det bras.
Jeg har også købt billige lyskæder både i Rema holdt 3år, Netto købte jeg sidste år, virker perfekt endnu. 
Købte for 4år siden, en kulørt lyskæde i Jem og Fix, den virker stadig på alle dioder.
Jeg lægger dem altid på radiatoren, så de kan tørre igennem, før jeg pakker dem væk.
Så jeg vil ikke klage over kvaliteten.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis