Facadedøre Hvilket firma?

Hej,
Jeg skal have en ny 1,5 dobbeltdør til mit værksted. Jeg bestilte en dør hos firmaet EIKO, som derefter gik fallit med tab til følge. Da det er et værksted, ønsker jeg ikke at investere i en dør fra VELFAC, som sidder i resten af hovedhuset. Derfor valgte jeg den billige, nu ærgerlige løsning. Der er flere firmaer, der tilbyder billige døre, og det kunne være, at der iblandt var nogle firmaer, der ikke kun var baseret på dårlig økonomi og ufine forretningsmetoder. Er der nogen herinde, der har gode erfaringer med KLAR, Bedst og Billigst eller Sparvinduer?
mvh Hans
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har monteret et par vinduer og døre fra sparvinduer i træ/alu og jeg kan ikke se forskel i kvaliteten på dem og Velfac.

Selvbygger med stort S. 
Jeg har monteret sparvindier og døre i sommerhuset og har intet negativt at sige om kvalitet.
Tak for svar. Jeg ser lidt på Sparvinduer :)
H
Hold evt. øje med DBA eller lignende. Jeg oplever ofte der er mange nye/nyere døre og vinduer til salg. Ellers kan du være heldig at byggemarkeder har restpartier liggende. 
Jeg monterede en 140 cm dobbeltdør fra Sparvinduer. Det er en rimelig kvalitet, ikke så ringe som navnet antyder. De sælger også under navnet JNA Vinduer & Døre.

Jeg tror at det er et finsk firma.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis