Kursus i at lakere møbler

Hejsa

Er der nogen der kender til et kursus i at male/lakere møbler?

Det lyder måske dumt, men lige nu, er det mit største problem ved at lave mine små runde café-borde.

Jeg kan simpelthen ikke finde ud af, at lakere dem ordentligt, så jeg får det resultat, jeg gerne vil.... altså, ganske enkelt, en jævn lakeret overflade.

Jeg benytter dyre produkter, som f.eks. MIWAX polycrylic eller ditto polyurethane... og dyre pensler, der ikke taber hår etc... og jeg synes jeg har fulgt alle procedurer mht. slibning og rengøring... og alligevel efterlades mine overflader med striber der ikke er kønne.

Jeg har også en Wagner 590 sprøjte, men jeg synes det er ekstremt svært at undgå, at det 'løber' ned ad siderne/kanterne... + at det er pænt dyrt at sprøjte med MINWAX.

Jeg har SIMPELTHEN BRUG FOR nogen, der fysisk kan vise mig, hvordan man gør det shit.

Jeg er normalt rimelig hurtig til at lære ting... er maskinarbejder, snedker, softwareudvikler og ingeniør... men det lakere-halløj kan jeg bare ikke fange !!! :-(

Så mit spørgsmål igen... jeg prøver virkelig at finde et kursus, hvor jeg kan lære det.

Jeg er klar over, at det nok ikke er nemt i lille Danmark, at finde noget, der er dedikeret til mit ønske... jeg har selvfølgelig undersøgt det... f.eks. EUC (Syd) etc... men er der én af jer, der kan foreslå moget?

Med venlig hilsen
Tim Holst Petersen

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Når jeg læser mit eget skriv, må jeg bare erkende, at jeg er en idiot, når det kommer til "finish".... jeg _kan_ bare ikke få et ordentligt resultat.

... og jeg tror ikke det er fordi jeg er pedantisk eller perfektionist.... jeg har ikke noget imod småfejl... de vil _altid_være der.

Jeg synes simpelthen bare ikke, at mine resultater er gode nok, uanset hvad jeg gør... og jeg _VED_ jo, at der er folk derude, der faktisk _KAN_ finde ud af det.... så... ;-)

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også