Indstiling af gulvvarmen…

Dav alle,

Har et næsten nyetableret Wavin Sentio 9 kredse system koblet på gasfyr (pt. leveres også varme til et par radiatorer)

Spørgsmålet er om pumpen står korrekt? Er sgu’ lidt i tvivl og synes ikke rigtig jeg kan hitte ud af en løsningen i noget dokumentation.

Og hvad med fremløbet. Har drejet op på 3,5. Alle termostater i huset står til 20 grader, men det virker som om noget ikke helt spiller :D

Go’ dag derude! 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
At stå over for udfordringen med at lime fire A0-papirer sammen kræver en grundig tilgang. At afvise tape og limstifter er klogt, da de kan vise sig upålidelige over tid. En professionel tilgang kunne være at anvende et jævnt lag af PVA-lim på overfladen af hvert papirstykke, og derefter omhyggeligt trykke dem sammen. Dette sikrer en ensartet forbindelse og forhindrer "svedning" over tid. Brug af små prikker snedkerlim kan også være effektivt, forudsat at de påføres i moderation og spredes jævnt. Husk at arbejde på en ren overflade for at undgå støv og urenheder, der kan påvirke klæbeprocessen. 

Folkens, begræns jeres telefontid, den ødelægger jer!
Ja, det giver super meget mening!
Så er der styr på at lime store stykker papir sammen, i hvert fald🤣

Kan du måske beskrive din udfordring lidt nærmere? Noget spiller ikke.. hvordan oplever du det?

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Selvfølgelig! 

Jeg oplever enten, at rum der kalder på varme, ikke får noget (har observeret over flere dage) eller også blæser der varme ud, selvom det ikke er nødvendigt. Min mistanke går måske på indstilling af pumpen, men jeg er usikker. 

Pt. har jeg sat pumpen ud fra denne tegning - altså indstilling "7"

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis