Hej,
Jeg har vedhæftede billeder af ventiler/styring som jeg regner med er til gulvvarme og jeg har ikke nogen ide hvordan de virker eller for den skyld hvad de bruges til.
Jeg har prøvet skrue både op og ned for begge uden resultat. Der er konstant varme på.
Den med Danfoss ventilen sidder i badeværelse og den med butt pluggen sidder på toilettet.
I badeværelset er temperaturen ok, man fryser ikke. På toilettet der er dejligt varmt, alt for varmt.
På toilettet er der en radiator og der var én der foreslog at det var den der styrede varmen, men den er skruet helt ned. I det tilstødende gang areal (indgang) er gulvet også meget varmt og der findes også en radiator som er skruet helt ned for.
Det er selvfølgelig rart at have det varmt, men der jo en gas regning som skal betales. Det er faktisk så slemt at jeg ikke har varme på i tilstøende værelser om natten ellers skal jeg have vinduet åbent.
Er der nogen som kan forklare mig på bruger sprog hvordan man styrer dette systems evt. et link til en manual?
Dum som et bræt...Mvh Hans