Lamper med dæmper, er begyndt at blinke

Hej. Vi har 2 lamper, de kan tændes og dæmpes 2 forskellige steder. Det ene sted med touch, det andet sted med kontakt med fjederpåvirkning. Når jeg tænder på den med fjeder, altså hvor den er aktiveret på selve kontakten, blinker begge lamper - når jeg tænder på touch, tænder og slukker lamperne med det samme. Nogen der har ide til hvad det kan være?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan se på lysdæmperen, at den er til et forbrug på mellem 40 og 180 W. Hvis du har sat LED-pærer i er forbruget nok for lavt. Skift dæmper til en LED-type eller skift tilbage til glødepærer.

Ja, det er nogle gamle nogle, før led🙂 men det har virket fint med led, lige indtil nu, det undrer jeg mig over

GodeVen skrev den 13-11-2023 12:08:05

Du kan se på lysdæmperen, at den er til et forbrug på mellem 40 og 180 W. Hvis du har sat LED-pærer i er forbruget nok for lavt. Skift dæmper til en LED-type eller skift tilbage til glødepærer.

Du kan være heldig, at det virker nogle gange med en bestemt type LED-pærer. Men du kan jo ikke sidde hele tiden med krydsede fingre i sofaen. Prøv at skifte den ene af pærerne med en glødepære. Hvis den virker fint, har du fundet problemet.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis