Vinyl svejsesamling

Hej,
Det ene badeværelse i vores nyovertagede hus er med vinyl på væg og gulv. I brusekabinen er der kommet et hul/hak i svejsesamlingen i overgangen mellem gulv og væg, er det noget man skal have en håndværker ud for at lave eller kan det laves selv? Hullet/hakket er ikke længere end 3-5mm.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skal laves af en gulvmand. Det tager ikke mange minutter. 
Der skal ilægges en lille strimmel vinyl i rette farve, med en slags limpistol. Hvis du kender firmaet som har lavet gulvet så tror jeg næsten de vil lave det pr. kulance. Altså ikke på garanti, men alligevel gratis.  

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
ev elmand skrev den 08-11-2023 11:42:42

Det skal laves af en gulvmand. Det tager ikke mange minutter. 
Der skal ilægges en lille strimmel vinyl i rette farve, med en slags limpistol. Hvis du kender firmaet som har lavet gulvet så tror jeg næsten de vil lave det pr. kulance. Altså ikke på garanti, men alligevel gratis.  

rigtig nok skal der en gulvmand til , men det er ikke bare noget der bliver lagt i som en lim

der skal en svejsetråd i , og den skal være beregnet til vådrumsvinyl , den bliver så svejset ned i rillen ,som skæres i , 
det er ikke så nemt uden erfaring
Helt enig med Bredkær. Det var sådan set også det jeg skrev. Der skal ilægges en lille strimmel vinyl i rette farve, med en slags limpistol 
Det med limpistol er blot for at give et billede af processen.  Der skal både erfaring og især det rigtige værktøj for at lave det.

m.v.h. Erik
Mange tak for svar begge to :) jeg vil tage fat i dem der lavede det dengang for 18 år siden og hører om de kan lave det.

OK 18 år siden så har jeg måske sat for mange forhåbninger i gang mht. GRATIS

m.v.h. Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis