Montering af frontlåge opvaskemaskine

Hej med jer

Jeg skal til at montere min første integrerede opvaskemaskine, men er lidt i tvivl om de præcise mål til lågen samt underdelen af opvaskemaskinen.

Tænker at købe vedhæftede opvaskemaskine med de angivne mål. Nogen der har et godt sted hvor man kan finde en frontlåge der passer til?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke et link til selve opvaskeren?
Typisk står der de krævede mål til lågen.
Selv købte jeg en Ikea låge og savede den til i længden, med lidt vinkel bag/op, så man ikke så snittet så meget. ( Det var billigst i Ikea)
Hej swayde

Jeg tror desværre ikke man kan sende links med fare for fishing - den afviser når jeg prøver.

Dette er modellen:ELECTROLUX 600-SERIEN EEQ42200L OPVASKEMASKINE

Og den kan købes i power.
Ja man kunne nok godt save den tll. Hvad med underdelen af opvaskemaskinen - har du også monteret noget der?
Jeg vil gætte på at 45 cm er standard bredde for en låge ( eller 44,? 6, tror jeg det var da jeg målte).
Specs siger: højde: 645-776
Så denne passer nok ikke i højden: https://www.ikea.com/dk/da/p/veddinge-front-til-opvaskemaskine-hvid-90291575/
Hvis det var mig ville jeg købe een der passer, grunden til det tidligere klamp var fattig studerende, og udlejer havde 'glemt' at købe en låge.
I bunden fulgte der på den bosch vi havde en holder til sokkel, der satte jeg bare et hvidt stykke melamin. 
Ja tror den passer meget godt. Det er nok nemmest at få købt maskine og måle helt præcist op derefter.
Tak for hjælpen :) 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis