Maling af køkkenlåger

Er der andre som har prøvet at få lavet professionelt sprøjtemaling af køkkenet, da jeg står og skal renovere mit køkken men bare gerne vil opfriske det lidt. Jeg er blevet anbefalet https://erling-larsen.dk/, og ville høre om der er andre her inde der har oplevelser med det resultat, man får i stedet for håndmalede låger? og før i siger, at man bare kan lave DIY, er jeg en person med to tommelfingre og ingen i min omgangskreds laver disse ting selv. 
God dag der ude !   
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
BrittSorensen skrev den 06-11-2023 14:59:06

Er der andre som har prøvet at få lavet professionelt sprøjtemaling af køkkenet, da jeg står og skal renovere mit køkken men bare gerne vil opfriske det lidt. Jeg er blevet anbefalet https://erling-larsen.dk/, og ville høre om der er andre her inde der har oplevelser med det resultat, man får i stedet for håndmalede låger? og før i siger, at man bare kan lave DIY, er jeg en person med to tommelfingre og ingen i min omgangskreds laver disse ting selv.
God dag der ude !   

Ikke hos ham men en nu lukket maler. Var som nye låger og køkken og en super simpel øvelse. For os kostede det 1/20 af nyt køkken og en farve vi kunne leve med - og 5 år senere fremstod det ved salg så nyt at ingen overhovedet overvejede at det var 15 år gammelt.

Jeg synes at priserne for at få sprøjtemalede låger, koster cirka som nye låger. Hvis det er et gammelt køkken, hvor man ikke kan få nye låger, er det selvfølgeligt lige meget.

Du skal være opmærksom på at kanterne på skabene og andet synligt, der ikke er låger, bliver ikke malet. Så du skal starte med at se på dit nuværende køkken og overveje om det har en betydning.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
GodeVen skrev den 06-11-2023 15:36:40

Jeg synes at priserne for at få sprøjtemalede låger, koster cirka som nye låger. Hvis det er et gammelt køkken, hvor man ikke kan få nye låger, er det selvfølgeligt lige meget.

Du skal være opmærksom på at kanterne på skabene og andet synligt, der ikke er låger, bliver ikke malet. Så du skal starte med at se på dit nuværende køkken og overveje om det har en betydning.

Dengang vi gjorde det (5-7 år siden) var det halv pris plus udfordringen med om det passede. 

Udfordringen for eksempelvis os med vores nuværende er, at leverandøren ikke kan levere samme nuance hvid mere. Og så passer inddækninger ikke mere. Dét er træls.  Eller et salgstrick, måske. Troede selv man kunne vælge frit i ral koder 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også