Boremaskine

Hejsa

Jeg skal have købt en ny boremaskine, den må gerne være med ledning.  Den skal kunne bore i beton/sokkel da jeg skal have sat en rem på soklen til sommerhuset ift. ny træterrasse.
Er der en der kan guide mig i retning af en billig og fornuftig maskine? 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Denne her kunne være et bud på en prisbillig maskine, og der følger bor og mejsler med koster 445 kr  .link
Og den vil fint kunne klare opgaven..            

Vi prøver igen, i morgen --
Det vigtigste i forhold til det du skal bruge den til, er at den har SDS kobling, alt andet er sekundært.
Har nu heller aldrig oplevet problemer, med en borhammer, med at den sætte sig fast..

Men sådan en gammel almindelig langsom kørende boremaskine, også kendt som armknuseren, den skal man ikke spøge med.
Ikke min men har en magen til..

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 07-11-2023 01:02:05

Har nu heller aldrig oplevet problemer, med en borhammer, med at den sætte sig fast..

Men sådan en gammel almindelig langsom kørende boremaskine, også kendt som armknuseren, den skal man ikke spøge med.
Ikke min men har en magen til..

Har en billig fra Harald skrald. Den kilede sig ind mellem beton og armringsjern og gav mit håndled en herlig rotation (kraftig forstuvning) plus var millimeter fra at give mit et tredje øje. Jeg vidste ikke at den var SÅ stærk. 

Så skulle jeg igen bo et sted med betonelementer og lignende ville jeg klart ofre den tusindlap en dyrere (og ofte lettere) maskine koster til hul delen.

Til nedbrydning er en tung Harald Nyborg maskinen superb. Også uden strøm 🤣
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis