Underlig fil

Hej

Engang imellem når jeg er på nettet dukker der en fil op på mit skrivebord som hedder ~. Jeg aner ikke hvorfor den kommer, for jeg har ikke været inde og sige ja til at gemme noget. Jeg har selvfølgelig også prøvet at scanne den for virus, men det skulle den ikke være inficeret med.

Er der nogle som har en forklaring på det??? Og evt. ved hvordan man stopper det.

Hilsen Allanh
Hej Engang imellem når jeg er på nettet dukker... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej igen smile

Det er derfor de andre programmer ikke duer.. De giver ikke andet end falsk tryghed.

"Onde tunger" (ærlige tunger?) siger at grunden til at Adaware og Spybot er gratis, er fordi nogle SpyWare firmaer betaler dem for at undlade at finde netop deres spyware. PestPatrol koster godt nok $39, men til gengæld er de 100% uafhængige.. Og helt ærligt så er 250 kr. ikke meget for et program som er så vigtigt og ikke mindst effektivt.

Mvh Thomas
Det er en midlertidig fil - eks hvis du har haft en word eller excelfil liggende på dit skrivebord .. når du lukker den fil op, generere din pc den fil der hedder eks; ~xxfgetwert.doc Du kan slette den når du er færdig med at rette i din fil.. nogle gange glemmer den at slette de temp filer, så må du gøre det selv biggrin
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis