Wavin AHC 9000 rumtermostat

Hej
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få gang i mit Wavin AHC9000 gulvvarme igen.
Der er ikke varme i nogle af rummene, der har været fejl på fyret og ikke vandtryk nok, det er blevet fixet, men det har ikke hjulpet.
Alle rum lyser rødt som de skal, on dioden blinker hurtigt grønt. Det tror jeg er som det skal være, cirkulations pumpen står på max.
Samtlige rumtermostater, blinker med ma ti ons tors fre lør søn i den øverste linje i displayet, det har jeg ikke kunnet finde en forklaring på nogle steder. ?

Hjælp :-)
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tag batteri ud af rumføler til kreds 1.
Vælg kreds 1 på din styring, reset, sæt batteri igen på runføler.

Vi skal ikke hjemad, vi skal fremad

Kan ikke få det til at virke. Jeg har prøvet alt muligt, nu har jeg slettet rumtermostaten på kanal 1 og forsøgt at tilføje den igen. Den lyser nu rødt på kanal 1 men under indstillinger står de ingen rumtermostat tilsluttet. Og rummet køkken er forsvundet. ? Hvis jeg tager batteriet ud og sætter det i igen skriver den ikke LRN i displayet. Hvordan får jeg mit køkken tilbage og varme i huset. Der er ingen varme i nogle rum.
Jeg har selv løst problemet. Jeg nulstillede det hele, koblede alle termostaterne til igen, og så var der hul igennem. :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis