Sætte gasflaske på stok i stedet for dåse?

Jeg har sådan en ukrudsbrænder-stok, men jeg er så uendeligt træt af de skide dåser, da de er dyre, trykket falder i dem, og så holde de ikke længe. Forleden, da jeg kørte i bil, så jeg noget rigtigt smart, for her havde en person sat en lille gasflaske på sin stok med en slange på omkring 2m - genialt!

Er der nogen der har en idé om, hvilken slange man kan bruge til dette?

Hellere leje end at bo på gaden.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
GodeVen skrev den 12-10-2023 15:08:06

Jeg vil anbefale at du køber et sæt der er beregnet til det og ikke fusker noget sammen.

Her er et sæt med vogn til flasken.
https://www.jemogfix.dk/ukrudtsbraend

Nu behøves man ikke at fuske, der findes et færdigt sæt til formålet..LINK

Mener også de har den i bla Bauhaus...

Vi prøver igen, i morgen --
Har den fra J&F. Den er bedst på metalflasker tror jeg. For letvægtsflasken falder lidt for let af 
Jeg skal ikke have den store vogn, er derfor jeg spørger på den anden løsning med stok. Det ser ud til at @je_ns har ramt plet, og at det er sådan noget, jeg skal have fat i - bare med en længere slange!

Kolding75 skrev den 12-10-2023 19:15:01

Jeg skal ikke have den store vogn, er derfor jeg spørger på den anden løsning med stok. Det ser ud til at @je_ns har ramt plet, og at det er sådan noget, jeg skal have fat i - bare med en længere slange!

Ved ikke om de findes med længere slange, de er jo beregnet til gasgrill. Men det ser ud til man nemt selv kan sætte en anden, og længere slange på.

Vi prøver igen, i morgen --
Annonce

Du kan jo blot undlade at bruge vognen   

Prisen ender jo nok oppe i det samme.

Tror brænderen fra sættet med vogn er kraftigere, så du får hurtigere blancheret ukrudtet med den.

Lummair skrev den 13-10-2023 07:31:12
Tror brænderen fra sættet med vogn er kraftigere, så du får hurtigere blancheret ukrudtet med den.

Helt korrekt, men jeg foretrækker den mindre brænder til mit formål..   

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis