Hej
Jeg vil gerne placere et puslebord oven på en bordplade der er 60cm dyb. Puslebordet er 80.
Bordpladen er ca. 2,8 cm.høj. Under bordpladen er der en vaskemaskine og der er et gab mellem bordplade og vaskemaskinen på ca. 2,2cm.
Puslebordet er sådan en her: https://www.jollyroom.dk/babyudstyr/pusleborde/pusleborde-til-seng/jly-heaven-puslebord-til-tremmeseng-hvid
Jeg vil gerne fastgøre puslebordet på bordpladen men det skal være på en måde hvor man kan fjerne det igen uden at efterlade nogen mærker. En god tillægsfunktion ville være at man kan fjerne og montere den relativt hurtigt. Placeringen er illustreret med rødt i det ene billede.
Fastgørelsen skal gøre det sikker at bruge puslebordet, så man under brug af puslebordet fx. ikke kan komme til at tippe bordet fra fronten af, såfremt man kommer til at lægge vægt på der.
Min bedste ide er at bruge en form for C formet beslag som skrues fast på puslebordet og så "fastgøre" med kiler når man sætter det på det andet bord.
Har også kigget på C beslag med en "klemme" eller "tvinge" men så skal jeg rykke vaskemaskinen ud ved montage/afmontage.
Nogen som har bedre forslag?
Mvh
Amatøren...