Køkkenskab i badeværelse Lufsen 11 11-10-2023 07:29 Hej LDSKan jeg bruge et køkkenelement (fra Ikea) i badeværelset, eller er der for fugtigt?? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
djaydjay 1454 7200 11-10-2023 10:28 Ja og nej Jeg har det selv, og det betyder ikke noget for skabskorpus, men typen af fronter kan være afgørende.Hvis fronter har folie, melamin eller er rigtig træ, så tror jeg ikke det betyder noget.Mine var lakerede (malede) og de begyndte efter nogle år at revne og skalle af i malingen.Jeg fjernede så al maling og grundede med en god spærregrunder og nyt maling.Det holder perfekt.Det skal så indrømmes at mit badeværelse ofte nærmere er en sauna, grundet lange og varme bade, så fugten driver af alle overflader.Havde det været mere normale fugtighedsforhold, så tænker jeg den originale maling havde holdt endnu.Skabene tror jeg er fra 2008 og det var nok i 2015, fronterne blev malet om.
PinkHenrik 6111 6300 11-10-2023 10:48 Jeg har brugt køkkenskabe fra Kvik i vores bad, de blev sat op 2012 og holder stadig helt fint. Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her