Bosch hækkeklipper

Hej

Jeg har arvet en Bosch hækkeklipper af min far som er over 30 år gammel. Den fik en metallyd og jeg skiftede lejet til motoren og den blev smurt. Nu sprutter ud fra Anker og den kører op og ned i fart. Jeg ville jo gerne den kunne køre lidt mere, så hvad gør jeg?

Mvh Morten
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på LDS  
Tjek at kullene og deres fjedre sidder rigtigt, motioner kullene så du er sikker på de glider let i deres holdere.
Du har vel ikke fået olie/fedt på Kommutatoren ?
 (de kobber lameller på ankret, som kullene køre på)

Jeg var så uheldig at tabe min 230 volt vinkelsliber i sidste uge, bagefter gnistrede den helt vildt fra kullene, jeg tog endedækslet af, så der var adgang til kullene, og fik blæst rent, og motionerede kullene, og kontrollerede at fjedrene sad korrekt, så virkede den perfekt igen

Vi prøver igen, i morgen --
nesral75 skrev den 03-10-2023 23:04:42

Hej

Jeg har arvet en Bosch hækkeklipper af min far som er over 30 år gammel. Den fik en metallyd og jeg skiftede lejet til motoren og den blev smurt. Nu sprutter ud fra Anker og den kører op og ned i fart. Jeg ville jo gerne den kunne køre lidt mere, så hvad gør jeg?

Kan man finde en motor til denne model, jeg har prøvet alt og den er desværre defekt?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis