Knækket beton kloakrør

Hej allesammen,

Vi har skulle flytte et kloakrør og stikledninger til vand i køkkenet, men efter st have gravet det hele fri kan vi nu se, at det gamle kloakrør af beton er knækket/flækket i bøjningen lidt nede. 

Er det muligt at reparere dette med eksempelvis en indvendig membran eller andet løsning?

Vi vel helst ikke ud i at få banket hele gulvet op, da der blandt andet er armeret med gulvarme osv.

Håber nogen kan hjælpe med en god løsning 😊

Mvh Emil
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan få lavet en strømpeforing.. det er vist ikke gds-arbejde, og ikke helt billigt..  Men prøv at Google det🙂

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Du kan få røret strømpeforet, så bliver røret røret med glasfiber, det er en super god løsning, evt stik kan skæres fri efterfølgende.

Vi prøver igen, i morgen --
en HL muffe er beregnet til at klare det problem
Super! Tak for svarene 👍🏻👍🏻😊
Det er en skade på et skjult rør så det er muligt din forsikring dækker skaden.
Det gjorde de ved mig på et regnvandsrør, dog kun selve stedet med skaden + nogle meter til hver side, betalte selv for at røret kunne blive foret i fuld længde.

/BOFH 

Giv mig min kop kaffe og et serverrum!

Annonce
Der kom styr på kloakrøret. En Kloakmester kommer og får den foret til 👍🏻

Men nu dukkede der lige et nyt spørsmål op.

Vi tænkte at få teukket nye brugsvandsrør når vi nu alligevel er i gang. Dog vil jeg være ærgerlig over et brække hele gulvet op.

Men vi er så heldige st bryggers ligger lige på den anden side af væggen (hvor røret under lampen fører hen) mit spørgsmål er så om jeg kan trække nogle nye og isolerede tomrør og forberede til de nye PEM beugsvandsrør, men er der her nogle nye krav eller lignende for afstand til ydermur/sokkel? Den er nemlig i venstre side og ville jo helst bare kunne føre rørene rørene tæt på muren og inde samme sted ca. som det gamle rør 😊

Mvh Emil
Fjernet af moderator
(Årsag: Reklame )
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis