Reperation af Sony A65 kamera

Er der nogle der kender - eller kan anbefale - et sted af få repareret sit Sony spejlreflekskamera? (Helst Jylland). Kameraet har fejlkode (" kamerafejl "), som desværre er en kendt fejl for Sony spejlreflekskamera med et par år på bagen.

Har været i dialog med et par firmaer, og de sender alle sammen kamera til Sverige, tyskland eller andre steder i udlandet. Vil helst gerne undgå dette, da kameraet har stor affektionsværdi for mig, men måske er der desværre ikke nogle vej uden om...

Tak for hjælpen   
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du går ind på www.sony.dk vil du se at der tilsyneladende ikke laves reparation af kameraer i DK. Så du bliver nok nødt til at få det sendt til Sverige.

fase
Selv om du indleverer det til rep. i dansk firma(Sony f.eks.) og de videresender det udenlands er der vist ingen grund til at frygte at det ikke kommer retur.
Selvfølgelig kan det ske, ligesom det kan ske ved indlevering lokalt og videresendelse til et andet sted i DK.
Jeg ville nok være mere tryg ved reparation af mit alpha hos Sony end på lokalt værksted.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Selv om du indleverer det til rep. i dansk firma(Sony f.eks.) og de videresender det udenlands er der vist ingen grund til at frygte at det ikke kommer retur.
Selvfølgelig kan det ske, ligesom det kan ske ved indlevering lokalt og videresendelse til et andet sted i DK.
Jeg ville nok være mere tryg ved reparation af mit alpha hos Sony end på lokalt værksted.

Det kan godt være det bliver enden på det, men hvis nu der stadig var en foto forretninger tilbage, som stadig var autoriseret Sony reparatør, så ville jeg helle indlevere det der hvis det var muligt.

Det kan godt være jeg bare skal bide i det sure æble, og indse at det er den eneste måde at få det repareret på...
Tak for input.   

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis