Loftet hænger, "gips plader" søm er trukket ud af spær Towt1 1 29-09-2023 13:46 Hej,Listerne på loftet har sluppet, og mit loft hænger...hvordan for jeg det fikset nemmest ?jeg tænker med een soldat nedefra, og med skruer oppefra, så jeg ikke skal til at rep. gips pladerne efterfølgende :-)Jeg hører gerne forslag ;-) 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ktm 8948 4540 29-09-2023 20:15 En soldat eller donkraft under HVERT spær, så du løfter hele loftet på plads ad en gang. Så kan du skrue vinkelbeslag på hver side af spæret, 3-5 mm over listen, det hænger i. Dernæst kan du skrue loftet op i disse beslag. Prøv om PN-beslag her noget egnet. Med venlig hilsen ktm
ev elmand 30559 7480 29-09-2023 22:42 Du kan løfte loftet op som beskrevet. Men det helt ud lige så godt at skrue skråt ned igennem spær og så få fat i forskalling. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her