Huller i væg fra radiator

Hej,

Jeg kigger på en lejlighed som i køkkenet har to huller ved en radiator (se billede, beklager kvaliteten) Umiddelbart er hullerne fra den gamle radiator, tror jeg. Er der nogen der kan fortælle mig, hvordan disse nemmest lukkes, og om der er noget særligt jeg skal være opmærksom på?

Tusind tak for hjælpen på forhånd. 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Føsrt sandpapir for at jævne området omkring huller.
Dernæst spartel.
Evt. sandpapir
Spartel gentages et par gange mere.
Til sidst maling 1-2 gange.
Okay mange tak. Det lyder overkommeligt. Ved du måske, om der er noget problematisk i, at de bare har efterladt det sådan? Og er vi enige om at det er huller fra tidligere radiator?
Ja, det er huller fra en tidligere radiator.
Det betyder ikke noget med de huller det er bare ikke pænt, og har ingen WAF factor.
Det er huller fra bæringerne fra tidligere radiator. Slet ikke noget problematisk bortset fra det æstetiske indtryk.

Søren O
Mange tak til begge for at tage jer tid til at svare mig. God aften. 
Annonce
Det jernrør som ses enden af ville jeg ta fat i med en tang og hive ud, alternativt banke det længere ind, det biver ikke godt når det sidder i overfladen

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
" jernrørene" er dele af ekspansions bolt. De kan være vanskelige at få ud, men ved at banke dem ind ad får du dem muligvis til at gå løs. Du kan også prøve at slå ind i midten med en stor skruetrækker. så kan du måske slå den møtrik/kile løs som sidder og holder fast fast. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også