Overdækning trailer

Hej har fået en trailer og tænke og bygge et tag over de så den er lidt beskyttet. Tænke 4 stolper og trapez tag det skal være 3,6m x 1,6m.  Og så 1,4m højt . Så spørgsmålet skal jeg ansøge om dette når der ikke er højere  . Jeg må ikke bygge mere i skel da min garage ligger i skel og er 12m lang.  Må jeg gerne bygge trailer overdækningen i skel når den ikke er højere .eller har højden ikke nået og siger. Kan kun finde info om man max må bygge 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Doktor skrev den 27-09-2023 07:21:36

Hej har fået en trailer og tænke og bygge et tag over de så den er lidt beskyttet. Tænke 4 stolper og trapez tag det skal være 3,6m x 1,6m.  Og så 1,4m højt . Så spørgsmålet skal jeg ansøge om dette når der ikke er højere  . Jeg må ikke bygge mere i skel da min garage ligger i skel og er 12m lang.  Må jeg gerne bygge trailer overdækningen i skel når den ikke er højere .eller har højden ikke nået og siger. Kan kun finde info om man max må bygge 

 Og har ringet til teknisk forvaltning de kunne ikke svare mig . Jeg skulle lave en ansøgning og de vil se på det der 

Er lidt en regle rytter desværre så kan ikke få mig selv til at lave det hvis man ikke må  😁 
Den lave højde har ingen betydning. Og har du bygget maks. længde i skel så er der ikke mere at komme efter, og du må bygge den 2,5 m fra skel. Så kalder man det et skur. 
Og regelryttere har det ofte lidt sværere end os andre.   

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Du kan godt tænkes at få dispensation for de 12m i skel. Det kan nogen gange afhænge af om der i forvejen er givet sådanne i dit område. Så du kan da lige så godt søge om din optimale placering.
Du kan allerhøjst få afslag.

Bare kald mig BBB 
Har allerede dispensation på de 12 m da de er over 2,5m og sidst jeg spurgte på nået fik jeg afvide de aldrig ville give 2 dispensation på samme matrikel 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis