Cirkulationspumpr starter ikke.

Hej til Jeg
Et enkelt spørgsmål: Kan men få en cirkulationspumpe i gang igen her efter sommeren? Uden at tappe vand af anlægget,

Mange hilsner Kovas,

I et diktatur må ingen sige sandheden.
I et demokrati må alle lyve.
KK Steincke.
Hej til Jeg Et enkelt spørgsmål: Kan men få en... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg vil gerne svare, meget konkret🙂
Ja..Men det er afhængig af model..

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

tak  lyhne 1 den hedder ajpha 2 25 60 180  auto adpt

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
Ok så er mit svar forkert tidligere vedr. adskillelse. Denne har 4 unbacho skruer. Men vedr. vand af anlægget så er det det samme som den jeg fandt tidligere. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
Hej igen. jeg vil så prøve at besvare mit eget spørgsmål. Ja der findes mange forskellige pumper så jeg vil anbefale at man søger på you tube der findes masser af information. og  ja hvis der er elektronikken der er galt med så kan man komme  til  uden at tappe vand af. Der er stor sandsynlighed for at der er elektronikken hvis pumpen fejler medens fyret køre. I mit tilfælde var det løberen som var groet helt som i helt fast ( her skal man ha vandet af ) medmindre din installatør var smart nok til at sætte to haner ved pumpen. Nå men den gik så dårligt at jeg har sendt bud efter en ny. Så skulle nogen stå og mangle noget elektronik så kan vi nok finde ud af det. Ps jeg kommer nok til at formulere et dårligt spørgsmål en anden gang. så vil jeg bare så mindeligt be om at dem som bliver voldsomt irriterede over det,  lader være med svare så man/ jeg slipper for de nedladende bemærkninger om sherlock homes  og gættekunkurrancer og fjollede smilies som jeg ikke forstår. Det var bare det jeg ville sige hej.

Mange hilsner Kovas,

KK Steincke.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis