Kan man fikse stikket?

Hej :)
Min teenagedatter havde fået bøjet det ene ben på stikket til hendes glatjern. Så jeg ville lige bøje det ud, men så knækkede skidtet af i stedet 😅🙈 (= Et stk sur teenager 😇)

Nu er det et ret dyrt og ellers velfungerende glattejern! Så jeg tænker, kan man virkelig ikke sætte det ben på igen??

Kan man evt lodde det på? Eller skal man ud i at sætte et nyt stik på?

Hilsen den “trælse” mor
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
jhb
jhb
527 6780
Sæt et nyt stik på.
F.eks. som stik fra Jem og Fix
ev elmand
ev elmand
25281 7480
Du blev den trælse mor.  Men skaden var jo allerede sket, da hun selv bøjede den. På det tidspunkt stod hun med et ubrugeligt krøllejern, og efter dit forsøg er det stadig ubrugeligt, så du har ikke gjort skaden værre. 
Men ak jeg kender godt teen-age logik. 
Ny stikprop på, og den virker igen. Den som henvises til er en pakke med 2 stk, Så for under en 20`r bliver det godt igen, og du har en ekstra til en anden gang. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik
RS_81
RS_81 Trådstarter
2
Tusinde tak alle 3 🤗🤗 Det ser jo rigtig simpelt ud. Så må jeg straks igang med at få fikset teenagerens glattejern, så hun kan blive glad igen 😅👍

Ps: Ja jeg har faktisk sagt til hende (mindst 117 gange), at hun IKKE må hive i ledningen 🙈 Måske hun har lært det nu 😁👍
S. Fabrin
S. Fabrin
16050 4400
RS_81 skrev den 19-09-2023 13:49:03

Tusinde tak alle 3 🤗🤗 Det ser jo rigtig simpelt ud. Så må jeg straks igang med at få fikset teenagerens glattejern, så hun kan blive glad igen 😅👍

Ps: Ja jeg har faktisk sagt til hende (mindst 117 gange), at hun IKKE må hive i ledningen 🙈 Måske hun har lært det nu 😁👍

Nu kan jeg ikke dy mig for at komme med en kommentar. Du lader selvfølgelig skadevolderen (din teenager) om at reparere skaden ved at monteren et nyt stik på ledningen. Det var jo ikke dig der ødelagde stikket. 

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis