Hej herinde
Jeg er ved at lukke mit loft til med fibergips. I den forbindende fræser jeg et spor ind i nogle plader, hvor der skal sidde en aluprofil og i den et COB led-bånd, hvorefter jeg klikker et matteret cover på. Det bliver dermed til et langt linjelys.
Til båndet har jeg købt en TRIAC Push driver 24V 1-75 watt, som er ca 25-30cm lang og 30mm høj.
Hvor ville I placere den ud fra vedhæftede billede? Jeg er selv i tvivl. Ideelt set smed jeg den bag en inspektionslem i hjørnet (hvor der også er strøm), men den vil trykke på dampspærren. Det er jeg ikke helt vild med ift varmeudvikling plus den også skal af med varmen, tænker jeg.
Jeg kunne også gemme den over vinduet, hvor der skal være dækplader op til loftet, men det er ca samme pladsforhold (med inspektionslem).
Hører gerne input til inspiration. 😊 Tænker den skal være Max 2-3 meter fra tilslutning til lyset pga lavvolt.
Info til billede: det røde bliver en firkant med akustik-felt, derfor anden CC på forskalling. Det blå er linjelyset. Det grønne er knægten som ikke gad flytte sig, da jeg tog billedet.