Silikone på fliser

Hej
Jeg har haft en håndværker til at fuge mit badeværelse. Han har smurt fugemasse ud på fliser og dørkarme. Hvordan får jeg det af? 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synes du skulle få "håndværkeren" til at fjerne det, og evt lave fugen om, synes ikke den ser så pæn ud alle steder.

Men ellers så fjern silikonen, ved at skrabe det af med en spartel eller lignende, måske du kan "nulre" det af med fingrene, det er nok det mest skånsomme.

Vi prøver igen, i morgen --
Channie
Channie Trådstarter
27
je_ns skrev den 05-09-2023 14:56:22

Synes du skulle få "håndværkeren" til at fjerne det, og evt lave fugen om, synes ikke den ser så pæn ud alle steder.

Men ellers så fjern silikonen, ved at skrabe det af med en spartel eller lignende, måske du kan "nulre" det af med fingrene, det er nok det mest skånsomme.

Jeg ved ikke hvorfor han har gjort det, da jeg havde aftalt med en fugemand, at han skulle fuge det. Han er ligeglad ham der har gjort det så det får jeg intet ud af. Jeg kan få en del af med vinduesskraber. Kan man mon fjerne det sidste med rensebenzin? Jeg har en maske med filter i. 

Ved ikke om benzin kan opløse det, kan overfladen holde til det, kan du prøve med en køkkensvamp med den grove side.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også