Bortskaffelse af byggeaffald eller lign.

Hej Alle

Har en skør støbt klods i kælderen.
Bedste bud er at der har været tørve- eller koks indkast til opvarmning..
Det er efterfølgende blevet fyldt med et eller andet og muret til..
Så det er nok koks, tørv, jord, grus, byggeaffald eller en blanding af nogle af ovenstående 

Dem der har givet pris på at fjerne det skal have 1600 pr. M2 for bortskaffelse..

Da der er 5-8 m2 bliver det alligevel lidt penge...
Så hvis der lige var nogen der stod og skulle have et hul fyldt op .. eller lign . Så vil jeg gerne i kontakt med dem :)

Så hvis der er nogens er kender til et sted jeg kan komme af med ovenstående gratis eller billigt så sig endelig til
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Din kommunes genbrugsplads kan du som privat komme af med alle typer affald helt gratis.

Selvbygger med stort S. 
Man kan leje en rumopdelt container, så kan du selv sortere, så er det billigere at bortskaffe.
Eller er der kun en mindre del, af en af tingene, så kør selv det på genbrugspladsen, så du kun har en type i containeren.

Vi prøver igen, i morgen --
Jens .. ja det kan jeg godt se .. det giver nogen mening .
Jeg havde dog håbet at finde nogen hvor dem der fjerner det, kunne køre det hen - for Transport aflæsning mv. Er med i prisen.
Det er bare selve gebyret for bortskaffelse der ikke er i kluderet..
Og hvis nogen havde sløjfet en pool og skulle have fyldt et hul .. så var det jo nærliggende..
Eller opfyldning af andre huller..
Ring lidt rundt til lokale vognmænd.. herne dem uden en fancy hjemmeside. Hos os svingede prisen fra 2500 til 9000 for st komme sf med godt 12ton beton, isolering, strandsten og jord..
Hvor er det i landet?

 Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Annonce
Yoda skrev den 03-09-2023 19:07:46

Og hvis nogen havde sløjfet en pool og skulle have fyldt et hul .. så var det jo nærliggende..
Du finder næppe nogen, som er villige til at aftage dit affald, som du ikke præcis ved hvad indeholder. Aftagerne ville jo i så fald risikere at stå med noget affald, som potentielt kan være meget dyrt af bortskaffe (hvis det f.eks. er forurenet).
Første trin i sådan en efterlysning må jo være at oplyse f.eks. postnummer. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?


m.v.h. Erik
Hov . .var lige kommet fra denne..  mit postnummer er 4295 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis