Udsugning suger ikke...

Hej alle
Jeg fik for en del år siden lavet nyt badeværelse. Det inkluderede selvfølgelig udsugning. Det er lige gået op for mig, at den ikke suger, men blæser luft ind i stedet for. Jeg tænker, at det er en fejl. Kan det være så simpelt, at neutral og fase er byttet om? 
Det er en S&P silent 100 chz
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nok ikke nemt at vende o/m, og det hjælper ikke at bytte rundt på fase og nul.

Men er du sikker på den ikke suger, der skal være et sted den kan suge luften fra, er det et lukket rum, er det begrænset hvad den suger, så kan det være svært at mærke, men prøv med et stykke tyndt papir, der dækker hele ventilatoren, bliver det siddende suger den.

Vi prøver igen, i morgen --
Gregeren
Gregeren
5137 2830
Hvis kanalen er stoppet til føles det som om den puster når du sætter hånden foran.

Prøv tricket med et stykke papir/en serviet hen foran og se om den kan suge den fast.

Elektronikteknikeren
JohnLarsen
JohnLarsen
1612 3500
Gregeren skrev den 01-09-2023 17:45:38

Hvis kanalen er stoppet til føles det som om den puster når du sætter hånden foran.

Prøv tricket med et stykke papir/en serviet hen foran og se om den kan suge den fast.

En stoppet kanal er sommetider et sæt lameller på ydersiden, der er groet fast pga manglende brug.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Anders80
Anders80 Trådstarter
6
Tak for svarene allesammen. Det viste sig, at være en stoppet rist, som Gregeren foreslog
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis