"løst" toilet

Hej, 
har et anneks, hvor toilettet ikke sikker fast. det er ikke skruet i, så sidder ligesom "løst" og kan vippe lidt rundt. Det er ikke sådan at det ikke kan bruges, står egentlig OK , men vil naturligvis gerne have det sat ordentlig fast. 

jeg er lidt i tvivl om det er noget jeg bør kaste mig ud i ? 

Pragmatisk løsning er fint, det er ikke er særlig kønt badeværelse, så det behøver ikke være feinschmecker løsning ... bare det sidder fast og ikke vipper rundt.. 

Nogen gode råd ? kan man lime det fast eller sådan ? Der er ikke umiddelbart boret huller huller, tror tidligere ejer droppede det..

Hvis jeg giver mig i kast med er det vel primært lige vand jeg skal være vand jeg skal være obs på bliver slået fra. men selv det er jeg lidt i tvivl om. 
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
S. Fabrin
S. Fabrin
16074 4400
Hvis det skal være pænt, lægger du en fuge lige under foden på toilettet og skruer det fast.
Som vist på det andet sidste billede er der et hul til en skrue. Du borer gennem hullet et hul (f.eks. 6 mm) ned i gulvet, sætter en passende dybel i og skruer toilettet fast. 

fase
jenshøj
jenshøj
3330 4800
Der er en del rør ved siden af toilettet, som går ned i gulvet. Måske har man tidligere været bange for de de løber direkte ind under toilettet, og at man derfor kunne risikere at bore ned i dem.
Hvis det er tilfældet må det limes fast.

asromadk
asromadk Trådstarter
73
Jeg hælder nok til at lime kun, hvad ville være bedst at bruge?

Skal der både limes og fuges? Igen behøver ikke være særlig kønt, bare det lige stopper med at kunne rokkes rundt. 
Del et par tøjklemmer i to stik dem ind 3 steder så wc er hævet lidt, sprit af kør en sanitets fuge rundt under wc. Træk klemmerne ud sprøjt lidt sæbevand på træk det overskydende fugemasse af med en af klemmerne, lad det tørre et par dage der fås hvide propper til hullerne. 
GodeVen
GodeVen
1131 5220
Jem&Fix propper er hvide, selvom det ikke ser sådan ud på billederne.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis