Problemer efter udskiftning af benzinkobling

Hej,
Jeg har her i dag udskiftet benzinkoblingen til min 2t Suzuki 30hk fra 2005 da der var gået en pakning og låsemekanismen ikke ville lukke ordentlig. 
Købte en fra biltema og fik så pumpet bolden op igen og startet. 
Problemet er at motoren dør ud efter få sekunder og det lyder til at motoren ikke får benzinen ind. 
Jeg satte slangen til inden jeg fik pumpet bolden op og tænker om det kan være dét der var problemet.. 
Er der ellers noget I tænker som kunne være løsningen til at motoren opfører sig ordentligt igen?
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har ikke så gode erfaringer med koblingerne fra Biltema, synes kvaliteten og "pasformen" er for dårlig.

Det lyder som om din trækker luft ind ved koblingen, prøv at pump kontinuerligt på "benzinbolden" køre den så, er det ret sikkert det er det der er problemet. (den kan godt trække falsk luft, uden at være utæt for benzin)

Der kan dog også være kommet skidt i karburatoren, nu hvor du har "rodet" med brændstofsystemet, benzinen vi bruger i dag er tilsat bioethanol, og er ikke sundt for hverken pakninger eller slange, og der kan være disse partikler der er gået løs.
Du har vel husket at åbne for udluftningen til tanken ?

Jeg har lige skiftet komplet slange, med bold og koblinger her i år, jeg købte en original Quicksilver, til min Mariner, den gamle havde holdt siden 1999, så jeg gav gerne de kroner ekstra for kvalitet.

Vi prøver igen, i morgen --
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis