Sort/rød/grøn ledninger ved lampeudtag

Koba_x
Koba_x
22 2200
Hej. Jeg bruger altid brun/blå farvekoder når jeg hænger lamper op. Men denne udtag virker til st være meget anderledes. Er der er en der kan hjælpe med med at afkode hvordan jeg skal hænge lamper op her? :)

Eller skal jeg hænge op ved de to andre og jeg skal bare gætte hvad der er brun og blå? 

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Koba_x
Koba_x Trådstarter
22 2200
Ved dem allesammen står der: 2,5 (D) JAN

Jeg har en lille et værelses lejlighed som jeg er ved at renovere og jeg gør det selv. Jeg har stor interesse for den slags og glæder mig til at prøve, men jeg har aldrig prøvet noget lignende :D
BEP
BEP
59 8410
Den muffe som krogen dækker over ser ud til at have 2 ledninger og det er sansynligt nul brug den og den røde så tror jeg der er lys hvis der er krone tænding dobbelt afbryder ved døren må vi se et billede
Koba_x
Koba_x Trådstarter
22 2200
Er det her du skal have billede? :)

BEP
BEP
59 8410
ja så er jeg sikker den røde tænder på den ene og den grønne tænder på den anden den sidste er fælles nul du har 2 tændinger i udtaget kaldes krone tænding gamle lyssekroner kunne tænde af 2 gange

Koba_x
Koba_x Trådstarter
22 2200
Så er der lys! Virtuelt high-5 til dig!!

jenshøj
jenshøj
3330 4800
De 2 hvide skal ret sikkert samles. Der er nok en stikkontakt i nærheden, som ikke virker.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis