Elgulvvarme Heatcom eller Devi?

Hej
Jeg skal lægge elgulvvarme i et sommerhus. Det skal ligge på betongulv og så med flydespartel oven på som færdig overflade.
Nogen der ved, hvilken min. Tykkelse flydespartel kræver? Jeg har Max 10mm samlet at gøre med

Devi er cirka dobbelt så dyrt som Heatcom. Er der nogen der kender kvaliteten af de 2? Og om Devi er de ekstra penge værd? 

Vh
Carsten 

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
BEP
BEP
59 8410
Du har ikke plads nok 10 mm for lidt til færdig gulv der findes en super tynd film som måske kan løse dit problem kan bruges til loftvarme eller gulvarme kan ikke huske fabrikatet men den film er ca 1 mm
Poppe
Poppe Trådstarter
207
Devi fylder 3mm og Heatcom fylder 5mm. Spartel skal ligge i min 3mm. Burde det ikke gå? 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
BEP
BEP
59 8410
hvis du ikke har andet gulv end flydespartel her mener jeg Pergo venyl mm så er det now go du vil gå rundt på smulder
Poppe
Poppe Trådstarter
207
Det forstår jeg ikke… der findes producenter der laver fiberforstærket flydespartel der kan bruges som færdig gulv. Og de kan lægges i 2-50 mm tykkelse. Hvorfor skulle det smuldre? Pga. gulvvarmen - eller?

Gregeren
Gregeren
5137 2830
Det skal nok gå fint med fiberspartel.
Har lavet samme nummer i mit køkken, der har jeg lagt 6mm Lip.

Jeg har afsluttet med mat PU lak fra Epodex, kan klart anbefales, og giver en super overflade.

Heatcom er ligeså fint som devi.

Og du kan godt bruge en devi styring på en heatcom måtte, hvis det er det man vil.

Elektronikteknikeren
Poppe
Poppe Trådstarter
207
Takker for svar!! 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også