Gulige striber ned af væggen i soveværelset

Hej. Der er gulige striber ned af en af væggene i soveværelset. Når jeg gør ved det er det klistret. Vi malede væggen da vi flyttede ind. Dem som boede her før, var rygere. Så måske kan det være nikotin der trænger igennem. Men er usikker på det. Kan også være det kommer fra loftet. 
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på siden  
Det kan udmærket være nikotin, det kan godt trænge igennem malingen.
Så skal du vaske vægen godt ned, og give den en gang spærregrunder, og et nyt lag maling..

Vi prøver igen, i morgen --
Hvordan vasker man det af ? 
Det kan være mærker efter indtrængning af vand.

Hvis der er loft over, bør du kigge efter om der er tilsvarende mærker. Du kan også kigge efter når der er kraftig regn.

Hvis det der er beboelse over, kan være at der engang er kommet vand derfra, hvis der er bad eller køkken over.

Maling brugt i soveværrelser er normalt ikke egnet at til at vaske, men du kan prøve med almindeligt rengøringsmiddel.

Du kan vaske nikotin af med grundrens. Jeg røg en del for år tilbage da jeg var ung, 1 pakke om dagen indendørs. Da vi skulle fraflytte lejeboligen var væggene gule. De fik grundrens og spærregrunder. 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også