må jeg genbrige disse spots? Nicholas Efternavn 273 23-08-2023 17:32 Hej derude, reglerne ændre sig hele tiden.Må jeg genbruge disse spots? de skal monteres i et nedsænket troldtektloft uden isolering overVil hellere bruge pengende på nogle gode LED pære at sætte i dem :)Mvh. Nicholas www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine 5 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 25303 7480 23-08-2023 23:17 Det kan du godt men de er ikke så egnede. Du skal bruge 230V led pærer, men det kan jo fås. Men den fjeder ordning er ikke så effektiv til troldtek. Det kan være noget hård ved kanten på hullet når man monterer det. Jeg synes også fjedre sidder lidt forkert. De skulle jo stramme hårdt ned imod kanten på spot. Det bedste vil være at bruge den type som har nogen vinger som skrues ned imod toppen af pladen. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik LDS Tip Automatisk tip Se ugens tilbud på lamper og belysning hos Harald Nyborg
Nicholas Efternavn Trådstarter 273 24-08-2023 17:57 Tak for svar. jeg kender ikke meget til sports, hvorfor kan jeg ikke bruge LED i disse?Ja de er nok ikke de bedste og jeg vil prøvemontering først, men det kan være lidt lige meget hvis der ikke kan bruges LED www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine
Gregeren 5137 2830 24-08-2023 18:54 Du kan godt bruge LED i dem, der er ingen der har sagt at du ikke kan. De skal blot være til 230v som spottet er lavet til. Elektronikteknikeren
Nicholas Efternavn Trådstarter 273 27-08-2023 13:22 Tak for uddybning, jeg har lavet en prøveopsætning. Ja klemmerne er lidt hårde ved kanterne, men resultatet er fint :)rat at kunne genbruge i stedet for at smide ud www.Duckduckgo.com sikker søgemaskine