ordne væg Lelle 6 16-08-2023 15:54 Jeg har dette problem, som tømrere efterladt. Hvad er den simple gode løsning til at selv ordne det?Malefarve har jeg, tapet købes,men hvad fylder jeg de der hulrum med? 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30554 7480 16-08-2023 16:15 Velkommen på lds.Der hvor du har lem ind til skunk skal revnen vel blive. Ellers så bruger du sandspartel mellemfin. Riller forstærkes gips papir strimmel. Spartle riller, presse strimmel ind over riller, spartle igen oven på, spartle alle skruehuller. Dagen efter sliber du med pudse klods, og spartler det hele over igen. Slibe.til sidst. Brug en bred spartel mindst 30 cm. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
Lelle Trådstarter 6 16-08-2023 19:36 Der er ikke noget skunk. Der er lukket helt af. Tak for megahurtigt svar. Jeg prøver det.
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger. Få 25% rabat med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her