Hej LDS'ere
Jeg bar en halvvæg hvor jeg ønsker at montere et barbord, Men jeg er kommet lidt i tvivl omkring hvordan man montere det pænest. (skjult montering hvis et lade sig gøre)
Den nuværende plade måler 250 cm i længden og 13 cm i dybden. den stikker ca 2,5 cm ud på hver side af halvvæggen. Så jeg vil formode at halvvæggen er 8 cm dyb.
Den nye bordplade jeg vil have på kommer til at være 40 cm dyb, 2.8 cm Høj og selvfølgelig 250 cm lang. men hvordan montere jeg den på den flotteste måde. det skal selvfølgelig også holde til at blive brugt som barbord.
Håber i kan hjælpe.