Hej,
Er der nogen af jer der har erfaringer med at male aluminiumsdelen af et træ/alu vindue eller dør?
Jeg tænker at det skal gøres med spray, men er det til at få et hæderligt resultat? Der er tale om en terrassedør, så vi kommer til at se på det..
Kan man måske bruge sådan noget her?
LINK