Så rundede vi de 11.000 indlæg !

Vi er nu rundet 11.000 indlæg - altså spørgsmål og svar, ganske godt gået, for kurven er drastisk stigende.
Læg mærke til hvor mange indlæg der er dagligt. For et år siden var det nogle få, nu kan det være (for mig) en times kærlig læsning.

Men jeg synes også der er kommet nogle gode svarere til, som har denne skønne hjælpsomme og samtidigt saglige indstilling til tingene.

Så også tak også til jer.

Vi snakkes ved når vi når de 20.000 indlæg, og vel må siges at være om ikke den største (eller måske) men så den mest dynamiske side.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kære Jørgen

Tillykke! Du må være en stolt administrator idag! En skæv tanke slog ned i mig: Hvis du nu fortæller f.eks. Libresse eller Always Ultra om de 11.000 indlæg (!), vil de måske sponsorere dette iøvrigt fantastiske site med et par banner-reklamer. Jeg mener, de folk lever jo af at sælge indlæg. Hæhæ...

:-) Frederik
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Frederik.

Tak for tipset.

Du har helt ret, men vi gider ikke kigge på dame-indlæg, når vi skal læse om ombygning af et hus, eller istandsættelse af et skib, så lad dem bare blive i TV2, og det er rigeligt.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
Hej Jørgen

Tillykke med det runde tal. Det er en rigtig god side som løbende bliver bedre. Jeg har selv meget glæde af Lav-Hus og bidrager når jeg kan. Jeg er inde på siden 1-2 gange om dagen - ellers kan jeg ikke følge med i alle indlæg.
Det enest jeg savner er nogen med mere erfaring inden for VVS. Er der slet ikke tilmeldt nogen VVS-proffer på siden?

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Lige en ting mere.

Er Jørgen og JørgenE samme person?

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Tak for de pæne ord.

Ja, Jørgen og JørgenE er begge mig, men jeg fandt det uheldigt, at når jeg svarede som amatør, at så var det "administrator" der svarede, og det ville kunne misforstås, så når jeg svarer vedr. siden er det som adminstrator, og ellers er det som glad amatør, der lærer en masse af de gode spørgsmål og svar.
Mig bekendt er der ikke en proff. vvs'er.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
I øvrigt er vi nu langt over tusinde reg. brugere, så det er utroligt, at der ikke er en VVS'er, så vidt jeg ved.

Mvh. Jørgen

Med venlig hilsen

Jørgen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis