Vinduer

Hej LDS
Er der nogen der kender kvaliteten på vinduer og døre fra vinduesland i Skive.
Jeg har fået tilbud fra dem på træalu vinduer og de er en del billiger
end eks. rationel.
Er der nogen der kan anbefale andre firmaer hvor kvaliteten er ok
og prisen rimelig.
MVH Kuld

malene.f
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kuld.

De vel dvc godkendt jeg har hørt godt om dem.

Du må endelig ikke tage Outline Vinduer, :x :evil:

da jeg har meget dårlig erfaring med dem.

Mvh. Jris

Nu er tråden jo ret gammel. Vi har fra lokal tømrer fået et tilbud på udskiftning af nogle vinduer og døre. Sidst fk vi i en anden del af huset skiftet til vinduer fra 0-vinduer. De ser efter knap 20 år ud som nye. Det er rene trævinduer.

Jeg har valget mellem træ eller alu/træ. Kender ikke meget til sidstnævnte. Kan der ikke dannes råd og fugtighed mellem de to slags materialer?

Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen 



Når lysten driver værket

Vores træ-alu vinduer har et komposit materiale mellem træet og aluen. Jeg tror nu mest at det er af hensyn til isoleringsevnen at det bliver brugt. 


Søren O

Komposit? Jeg opfatter det som lim eller et opskumningsmateriale? Hvis man er gammel nok til at have set nogle ting med mange år .... f. Eks. 20 år på bagen, kan man opleve at sådant materiale smuldrer væk, bliver hårdt, brækker af os. Jeg har sko, hvor sålerne forsvandt da jeg tog dem på , gemte store tæpperester, hvor gummibagsiden brækker af. Man kan jo ingen erfaring have med træ/ alu vinduer over længere tid.

Ikke fordi det bekymrer mig, hvad der sker med vinduerne om 20 år, det kommer jeg sikkert ikke til at opleve, men alligevel

Med venlig hilsen - Ingeborg Hansen



Når lysten driver værket
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis