Dewalt exentersliber drejer ikke rundt

Hej. 
Jeg har købt en helt ny akku 18v exentersliber fra dewalt. 
Når jeg tænder den drejer den ikke, men vibrerer kun. Når jeg så sætter den ned for at slibe drejer den rundt, men ret langsomt.

Det er da ikke korrekt er det? 

Tak 

Vh.

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder til den fungere som den skal, skiven skal kun køre ganske langsomt rundt, når der slibes.
Kender ikke Dewalt, men har en Makita den køre langsomt, indtil man sætter den ned på emnet der skal slibes, tror det er for at undgå sandpapiret ryger af, hvis den spinder op i fuld fart.

Vi prøver igen, i morgen --
je_ns skrev den 28-07-2023 10:28:17

Det lyder til den fungere som den skal, skiven skal kun køre ganske langsomt rundt, når der slibes.
Kender ikke Dewalt, men har en Makita den køre langsomt, indtil man sætter den ned på emnet der skal slibes, tror det er for at undgå sandpapiret ryger af, hvis den spinder op i fuld fart.

Ok tak. Ja den kører slet ikke før man sætter den ned, men det kan godt være det er korrekt. 

Tak. 

Vh.

Frederoxx skrev den 28-07-2023 11:08:14

je_ns skrev den 28-07-2023 10:28:17

Ok tak. Ja den kører slet ikke før man sætter den ned, men det kan godt være det er korrekt. 

Tak. 

Fulgte der ikke en manual med?

Ellers find en på nettet.

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere