Købe flydespartel Autotech 10 28-07-2023 08:26 Hej..Jeg skal rette gulv op mellem stue og køkken med flydespartel. Jeg skal bruge ca 65 sække af 20 kg.Er der nogle der har erfaring med at købe flydespartel fra Tyskland og som evt har et link..?På forhånd tak 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
ev elmand 30552 7480 30-07-2023 09:53 Jeg har ikke denne erfaring, og ved ikke i hvilken landsdel du bor. I Tyskland er det typeisk kun den lavere moms man sparer, medens der kan være mere at spare i Sverige da der pt. er en meget lav kurs på den svenske krone. Med så stor en mængde ( og pris ) ville jeg gå efter en anden løsning. Jeg ved ikke hvilken type gulve vi taler om, så det er lidt svært at komme med et alternativ. Er det beton gulve så start med et nyt slidlag. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
LDS Tip Automatisk tip Nyhed! Spartelmasse godkendt til Fermacell fra Flügger.Få 25% rabat på spartelmasse med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her