Tak for rådene, vi endte med at bruge noget kraftigt afdækningsplastik over studsen i dobbelt-lag, og holdt det fast med en elastik samt en kabelbinder.
Hvis andre leder efter gummipropper, så fandt jeg faktisk nogle, men man skal finde dem i hobby bryggebutikker til vin og øl eller butikker som sælger udstyr til laboratorier eller kemi-undervisningen i skoler. Propperne er smallere for neden end for oven, og de beskrives ofte med tekst som
Gummiprop uden hul 27/21mm, se fx udvalget hos
Grippingslund vingård og
Butik Vinmark.
Hvis du skal søge efter propper (når linkene herover ikke virker længere), så prøv at google
gummiprop uden hul 20..27/15..20. Google tolker 20..27 som "et tal mellem 20 og 27*, så det er nyttigt til ikke at begrænse søgningen for meget.
Endelig snakkede jeg med en, som nævnte at der muligvis sidder et rør inde i samlingen, og at dette kan drejes og dermed lukke af for alle studserne. Det ville så kræve at der bores nye huller til de studser som stadig er i brug. Jeg fik ikke testet det, men det er være at have med i overvejelserne hvis andre falder over denne tråd :)