Hej LDS’ere,
Vi har for første gang kastet os ud i at ligge et flydespartel gulv. På et overordnet plan er det gået okay, men vi vurdere alligevel at det skal slibes jævnt. Til det påtænker vi at lege en gulvsliber (har allerede en girafsliber), men hvilken korn/ sandpapir skal vi bruge mon?