Parkside Håndrundsav fra Lidl

Hej,

nogen af jer der har købt denne sag fra Lidl i denne uge ?:
PARKSIDE® Batteridreven håndrundsav 20 V - hos Lidl

Måske mig der bare er uheldig og har fået en "defekt" enhed eller ikke forstår at bruge / indstille den,
Men klingen vinkler lidt ud og skærer ca 4 mm ved side af hvad jeg mener er hvor den skal skære (der hvor laser lyset markere 0 grader).

Jeg kan kun justere skærevinklen fra 0 til 45 garder, men kan ikke justere "måleren" / skærepladen, som rundsaven hviler på , så 0 er ud for savklingen.

Men ja måske mig der ikke forstår mig på rundsave

Se billeder.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har en bosch pro og der passer laseren heller ikke. Tror slet ikke du skal regne med det på noget billig skrammel. Byt den til noget respektabelt
skal lige klaregøre, at det ikke den lysegrå skinne jeg snakker om, men den mørke grundplade "linial" der ikke passer hvor der står nul og hvor klingen skærer
Syntes at parkside har være "ok" i forhold til prisen og det ikke er noget jeg skal bruge dagligt. Overvejer at få den ombyttet eller returnere den hvis ikke de har nogle der passer bedre. Da produktet i det mindste skal skære lige
Jeg kender ikke Parkside, men normalt er det muligt at indstille "sålen" i forhold til klingen(det kræver som regel værktøj). Sålen er jo på en eller anden måde skruet fast til maskinens faste del.  
Kanten på sålen skal selvfølgeli være parallel med klingen, ellers er saven ubrugelig.  

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Når klingen er montere, så vinkler den lidt til højre (billede 6 + 7 + 8 hvor rundsaven er set  fra bunden/nedefra. Dvs når der saves så trækker den mod højre og presser alt for meget ind mod en evt skæreskinne.

jeg ser om der kan skrues på noget
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis