Hej alle sammen.
Jeg skal have facadeisolering på. Men der er forskel i dybden på hjørnet og i bunden?
Jeg har 75 mm facadeisolering der skal på det hele.
Kan man evt. starte med at sætte en tynd flamingo på med facade klæber og dyvler? Så det bliver jævnt med den resterende væg?
Og derefter påsætte hele facade isoleringen som normalt?